15 Ocak 2012 Pazar

SD KART HAKKINDA BİLGİ

Telefonun çeşitli yönlerini ele aldığım bu blogda şimdi bahsedeceğim konu SD kart ile ilgili.
Kullandığım SD kart, HTC Sensation XE ile bedava gelen 16 Gb'lık SD kart. Yaklaşık 3 hafta önce telefonda "SD kart aniden çıkarıldı" diye bir uyarı aldım. Açıp baktığımda, kartın yerinden çıktığını gördüm sonra geri taktım ; fakat zaman içinde kart yerinden çıkmaya devam etti. Kartı geri sokma işlemini sanırım 5-6 kez yaptım. Sonra internetten biraz araştırma yapınca, telefona yüklediğim bazı uygulamalardan dolayı SD kartta sorun yaşayabileceğime ulaştım. Telefondaki tüm applicationları sildim, bilmiyorum bu sayede mi düzeldi ama 2 haftadır hiç bir problem yaşamıyorum bu konuda.Problemin devam etmesi halinde buradaki yazımda da değişikliğe gidip size gerekli bilgileri sunmaya devam edeceğim.
 İlginiz için teşekkürler.

2 yorum:

Sinan dedi ki...

SD kart konusunda belirli bir sorun yasadiniz mi sonradan??

Unknown dedi ki...

Daha sonrasında sorun tamamen ortadan kalktı.