12 Ocak 2012 Perşembe

Geniş ekran ve dayanıklılık

HTC Sensation XE'nin öne çıkan bir diğer özelliği, genel anlamda tutuşunda bir zorluk yaşamamanız. 
İlk başlarda ekranının büyüklüğünden dolayı sorun yaşayacağımı düşünmüştüm, fakat zamanla bu büyük ekranda fotolarınızı görmek, internette gezinmek, hatta duruma göre film izlemek keyif veriyor. Yine küçük bir ayrıntı olarak bu smartphone, eğer pantolonumun cebine sığmaz gibi kaygılara kapılıyorsanız fazla endişelenmenize gerek yok,ben dar ceplerde de denedim herhangi bir problem yaşamadım.Telefonu bizzat görebilme, test edebilme şansınız varsa tabiki en doğru yorumu o zaman kendiniz yapacaksınızdır.


HTC Sensation'da olduğu gibi HTC Sensation XE  üretiminde de alüminyum madde kullanılmış. Bu durum da bazı diğer smartphone'lara göre daha fazla güven veriyor. Şahsen, şimdiye kadar 4-5 kere şiddetli yere düşürdüm. Bu düşmelerden birkaçı ekran üzerine diğerleri ise arka tarafı üzerine oldu. Herhangi bir çizik ya da hasarla karşılaşmadım.
Burada benim avantaj olarak gördüğüm bir başka yön ortaya çıkıyor: "telefonu kılıfsız kullanmak". HTC Sensation XE zaten çekici bir dizayna sahip olduğu için, kılıf kullanmak istemiyorsunuz. E telefon yere düşünce herhangi bir sorun olmadığına göre kılıf kullanmak benim için açımdan çok mantıklı gözükmüyor.Sizin telefonu yere düşürme şiddetinize bağlı olarak kullanmanız gerekebilir,sonrasında üzülmemek için bunu da ayrıca dikkate alın.


Hiç yorum yok: